Dilematician de serviciu: ITIL – o afacere ca multe altele! (continuare)

 

Iată că s-a găsit cineva care să se ia la trîntă cu OGC. Este vorba de Van Haren Publishing care reclamă OGC . “ The  Office  of  Public  Sector  Information  (OPSI),  part  of  The  National Archives,  received  a  complaint  in  August  2009  from  Van  Haren  Publishing  (the Complainant)  against  the  Office  of  Government Commerce (the Public Sector Body (PSB)).”

Iată şi concluziile:

“We conclude that ITIL materials do not form part of OGC’s public task.”

“We conclude  that  the core PRINCE materials are within OGC’s public  task  and that derived PRINCE materials are outside OGC’s public task. “

Povestea detaliată

Mulţumesc.

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s