E nevoie de convergenţă şi unificare?

Prin „peregrinările” mele am dat de Universal Service Management Body of Knowledge .

ITIL, COBIT, MOF, ISO 20000….”The Universal Service Management Body of Knowledge (USMBOK™) is derived from published literature and the accumulated experiences of practitioners in the service managment profession. It continues to evolve as the profession evolves, through open dialog and representation„.

Oare nu este nevoie de mai multă convergenţă şi unificare în domeniul ăsta?

4 gânduri despre “E nevoie de convergenţă şi unificare?

  1. Interesante articole. Si mai interesant mi se pare vremea la care au fost scrise.

    Imi permit acum o interpretare. S-a ajuns să se vorbească aşa mult de IT service management şi project management pentru că managementul oricărei firme doreşte eficienţă operaţională şi control.
    Dar că să ajungi la aşa ceva trebuie să porneşti de la o anliză corectă a stadiului actual al firmei/afacerii/proceselor şi al cerinţelor viitoare (strategie?). Analiza asta trebuie să aibă în vedere perspectivele de care face vorbire ITIL: people, process, technology, organization, integration.

    Percepţia mea este că în companiile care au ca principal obiect de activitate IT (furnizare de diferite categorii de servicii) service management „a prins”. În firmele care au cu totul alt obiect de activitate lucurile astea se întîmplă mult mai greu: în cîte firme există definite cu claritate „serviciile” livrate de componenta funcţională IT? Serviciile „alea” au definite nişte atribute? Cîţi bugetează „per client”? Şi putem continua…

    Mi-aş dori convergenţă şi unitate. Mie se pare însă că este mai mult vorba de „orgolii rănite”. Nu cred în soluţii general valabile. Cred în principii.

    Apreciază

Mulţumesc.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.